sunnuntai 2. helmikuuta 2014

Aloitusta :)

Opiskelijan blogin kirjoittaminen on monesti pyörinyt mielessäni. Monet kerrat olen pähkäillyt, alkaisinko kirjoittamaan tämmöistä vai en. Kirjoittaminen vei kuitenkin voiton! :) Olen aikaisemmin kirjoitellut muutamaa blogia: toista pidettiin kavereideni kanssa ja toista hääaiheista kirjoitan edelleenkin. :) 
Blogin kirjoittaminen ei ole siis uutta. 

Pääasiassa kirjoittelen tätä omaksi ilokseni. Pidän kirjoittamisesta paljon, joten tänne on hyvä kirjoitella aina kuin inspiraatiota löytyy, ja sitähän muuten löytyy! :D Niin monet kerrat olen päivittäin miettinyt, että voi kuinka tästä ja tuosta sais tehtyä ihanan postauksen. Valitettavasti vaan ne eivät sovi oikein hääblogiini, joten ihan senkin takia tein tämän blogin. :)

Näin ensimmäiseksi voisin kuitenkin vähän kertoa enemmän itsestäni:

- olen lukion viimeistä luokkaa käyvä nainen, abiturientti siis

- minulla on ihana poikaystävä, jonka kanssa keväällä tulee yhteiseloa täyteen 2 vuotta :)

- asun vielä kotona, mutta tämä vuosi on todella jännittävä minulle, koska muutto jonnekin on syksyllä edessä

- rakastan leipomista ja ruoan tekoa, varsinkin kaiken uuden kokeileminen on mukavaa

- haaveenani on päästä luokanopettajakoulutukseen tai restonomikoulutukseen syksyllä

- yksi intohimoistani on sisustaminen, varsinkin tuunaaminen

- rakastan myös askartelua todella paljon

- minulla on 2 veljeä ja 1 sisko ja loputtomasti sisarpuolia ja sijaissisaruksia :)

- lapset ovat maailman suloisin asia maailmassa

- kaikki häihin liittyvä saa minut innostumaan ja haaveilemaan

- olen eläinrakas ja haaveena on ostaa joskus ikioma koira ja ehkä lisää pupusia :)

- liikunta on ihanaa!


Tässä oli jotain pientä ja joskus teen varmasti paremman postauksen, jossa avarran enemmän elämääni teille!

Ja täytyy vielä sanoa, että tässä blogissa ei voi välttyä sisustus-, askartelu- ja ruokapostauksilta. ;) Ne ovat nimittäin todellinen intohimoni. 



Näin lopuksi vielä haluan sanoa, että olette kaikki tervetulleita lukemaan blogiani ja kommentoimaan! Luen varmasti jokaisen kommentin ja vastaan myös.  :)


<3:llä Jennukka

6 kommenttia:

  1. Niiiin herkullisen näkösiä noi leivokset! :3

    http://theprettiestdresses.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Kiitoksia! Voisin joskus laittaa niiden ohjeen tänne. ;) Voin vannoa, että noi vievät jokaiselta kielen mennessään! :)

    VastaaPoista
  3. Lupaava blogin alku, ja kiva banneri. :)

    VastaaPoista
  4. näyttääpä herkullisilta :p

    http://yksinalle-yhdelletytolle.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eivätkä pelkästään näytä, vaan ne ovat tosi herkullisia. :D

      Poista